Практична підготовка
Основне завдання закладу фахової передвищої освіти – підготовка здобувачів фахової передвищої освіти до практичної діяльності на виробництві. Практика здобувачів фахової передвищої освіти є безперервною протягом усього періоду навчання і має структурно-логічну послідовність її проведення для одержання здобувачами фахової передвищої освіти необхідного й достатнього обсягу практичних знань і умінь відповідно до майбутньої спеціальності.
У роботі спеціаліста важливе місце посідають уміння та здатність використовувати знання в умовах, що постійно змінюються, в практичній діяльності. Спеціаліст повинен уміти планувати свою роботу, робити розрахунки, приймати оперативні рішення на основі аналізу ситуацій, що склалися, контролювати хід і наслідки своєї праці. Кожна професія потребує оволодіння специфічними уміннями.
В закладі фахової передвищої освіти за змістом і метою практика студентів для кожної спеціальності і спеціалізації може бути:
— навчальною;
— технологічною;
— переддипломною.
Перелік усіх видів практик, їх тривалість і терміни проведення визначаються навчальними планами відповідно до освітньо-професійної програми підготовки конкретної спеціальності.
Послідовно організоване практичне навчання спрямоване на об’єднання одержаних знань з різних дисциплін у конкретній праці та реалізується на міждисциплінарних практичних заняттях, у курсовому проєктуванні, в процесі виробничої практики. Під час проходження практики здобувачі фахової передвищої освіти беруть безпосередню участь у процесі виробництва.
За наявності вакантних місць здобувачі фахової передвищої освіти на період практики призначалися на посаду залежно від майбутньої робітничої професії.
Адміністрація закладу фахової передвищої освіти постійно тримає зв’язок з підприємствами, на яких працюють випускники, з метою розширення баз практики та обміну досвідом з питань впровадження інноваційних технологій в систему навчання.